×
infosan-logo infosan-anmcs

Politica de confidențialitate

A- A+

Notă de informare pacienți

În temeiul Art.13 și următoarele din GDPR, în relația dintre solicitanții și beneficiarii de servicii medicale, pe de o parte, și INFOSAN SRL, pe de altă parte, este obligatorie informarea pacienților cu privire la următoarele aspecte pentru o corectă și eficientă desfășurare a serviciilor medicale oferite:

  1. Rolul notei de informare

Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor este adresată tuturor pacienților, persoanelor fizice care au contactat spitalul și tuturor persoanelor fizice sau juridice care au interacționat cu clinica sau i-au furnizat date cu caracter personal.

Această notă de informare va fi afișată și pe website-ul clinicii și o puteți regăsi aici: https://infosan.ro/politica-de-confidentialitate/

Nota vă informează despre scopurile prelucrării datelor, durata prelucrării datelor, drepturile persoanelor vizate de prelucrare, precum și informații despre persoana responsabilă pentru protecția datelor și cum o puteți contacta.

  1. Despre noi

INFOSAN S.R.L. este una din cele mai importante firme medicale private de Oftalmologie din țară. Ne aflăm în București dar pacienții noștri vin din toată țara. Excelăm în Oftalmopediatrie, dar oferim servicii oftalmologice de înalta calitate pentru toate vârstele. Scopul nostru este de a elimina deficiențele de vedere și orbirea evitabilă, ajutând oamenii să trăiască o viață bună, să fie productivi și să contribuie la creșterea socio-economică a României.

  1. Care este scopul prelucrărilor de date?

În scopul de mai sus, Infosan colectează și prelucrează datele personale ale pacienților, ale aparținătorilor, ale angajaților sau ale altor persoane vizate în conformitate cu legislația națională și europeană privind protecția datelor.

Scopul prelucrării datelor personale ale pacienților este de a asigura eficienta și corecta îngrijire medicală. Datele personale ale pacienților vor fi folosite pentru a le oferi informații despre serviciile noastre medicale, pentru a asigura comunicarea cu alte organizații (ex. autorități ale statului) și persoane care furnizează servicii medicale, pentru a lupta împotriva fraudelor și pentru a îndeplini orice alte obligații legale și profesionale.

  1. Ce date prelucrăm?

Datele personale prelucrate sunt: numele, adresa, numărul de telefon, adresa de email, date de contact ale familiei și ale prietenilor, date medicale și informații despre istoricul medical.

  1. Cine poate avea acces la date?

Personalul firmei poate avea acces la datele pacienților. Acest lucru include diferite tipuri de angajați, cum ar fi medicii, asistentele medicale și alți membri ai echipei medicale. De asemenea, unii furnizori de servicii, cum ar fi companiile de asigurări și agențiile de colectare a creanțelor, pot avea acces la anumite date ale pacienților. În plus, persoanele autorizate de pacienți, cum ar fi membrii familiei, pot avea, de asemenea, acces la informațiile de contact ale pacientului și la informațiile medicale.

  1. Sunt dezvăluite aceste date?

Datele pacienților, pot fi dezvăluite numai persoanelor autorizate, cum ar fi medicii, asistentele medicale și alți membri ai echipei medicale. De asemenea, datele pot fi dezvăluite unor furnizori de servicii, cum ar fi companiile de asigurări și agențiile de colectare a creanțelor, precum și persoanelor autorizate de pacienți, cum ar fi membrii familiei. Datele pacienților nu pot fi dezvăluite altor persoane, fără consimțământul pacientului sau fără ca să existe o obligație legală care să ne oblige la acest lucru (ex. un mandat judecătoresc).

Respectăm și asigurăm în mod strict secretul profesional. Nu dezvăluim datele decât pentru realizarea intereselor dumneavoastră sau îndeplinirea obligațiilor legale. Confidențialitatea este pentru noi o obligație profesională.

  1. Durata de păstrare a datelor:

Datele personale sunt stocate pentru o perioadă necesară pentru atingerea scopurilor de prelucrare menționate, după cum urmează:

În plus, poate fi necesară păstrarea datelor pentru o perioadă mai mare de timp, în funcție de nevoile medicale ale pacientului. (Legea nr. 46/2003).

Revizuim în fiecare an datele colectate, analizând în ce măsură păstrarea lor este necesară scopurilor menționate, intereselor dumneavoastră legitime sau îndeplinirii obligațiilor legale.                Datele care nu mai sunt necesare vor fi șterse.

  1. Transferul datelor

Infosan nu va transfera datele pacienților către terțe părți, cu excepția cazurilor în care pe baza consimțământului dumneavoastră sau dacă legea ne obligă, aceste date pot fi transferate către: furnizori de servicii medicale, instituții de învățământ, alte instituții medicale ori autorități publice.

  1. Măsuri tehnice și organizatorice de protejare a datelor

Infosan ia  măsuri adecvate pentru a proteja datele pacienților, cum ar fi implementarea unor politici și proceduri de securitate, limitarea accesului la anumite date și luarea de măsuri de criptare și de autentificare. De asemenea, firma ia măsuri pentru a asigura confidențialitatea datelor pacienților, cum ar fi limitarea informațiilor furnizate la necesarul minim și limitarea accesului la date strict la persoanele autorizate.

  1. Ce drepturi aveți?

În baza Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, aveți următoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de rectificare a datelor, dreptul la portabilitate, dreptul la ștergere a datelor, dreptul de restricționare a datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a vă retrage consimțământul, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

  1. Cum vă puteți exercita drepturile?

O persoană poate exercita aceste drepturi prin contactarea directă a Responsabilului cu Protecția Datelor al Infosan la adresa de email dpo@infosan.ro. De asemenea, aceasta poate depune o cerere prin email sau prin scrisoare la adresa de corespondență. Vă rugăm să ne aduceți la cunoștință solicitările dumneavoastră, în orice modalitate care permite autentificarea identității solicitantului.

Dacă sunteți nemulțumit de răspunsul primit, aveți posibilitatea să vă adresați autorității de supraveghere a protecției datelor pentru a depune o plângere (https://www.dataprotection.ro).

Vom încerca să răspundem cât mai rapid și complet tuturor întrebărilor și preocupărilor dumneavoastră și să vă facilităm exercitarea drepturilor!

 

 

 

PROGRAMARI